Vidare från KL

Då så, då har vi varit i KL i fyra nätter. Denna gång måste jag säga att man ändrade lite uppfattning om staden. Lika rörig som innan, men den här gången hittade vi ett litet vattenhål bakom Twin Towers där vi spenderade lite tid. Det var lugnt och skönt med en stor park där man kunde gå omkring.

Moa och jag gick på akvariet dagen då Mattias hade tenta. De hade en hundra meter lång gång under deras saltvattenakvarium. Det fanns hajar, mantror och diverse andra enorma fiskar. Moa tyckte det var väldigt spännande när fiskarna simmade över hennes huvud och ooooooade högt och glatt till allas glädje.

Moa är lite av en apa på zoo här nere. Alla vill ta kort på henne och det är inte alltid man hinner med att säga nej (man vet aldrig....) så som på akvariet då kom en muslimsk tjej fram och lägger armen och mig. Hon mumlar något och då tar hennes man kort. Man blir lite överraskad men samtidigt börjar man bli van. Jag bjuder på den, för jag tror hon blev lite kär i Moa. De hade en liten flirt medan Moa hängde på min axel och vi tittade på fiskarna.

Så nu bär det av till mera sol och värme och det ska bli så skönt.



Många kramar så länge från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0