lek och skoj

Igår var vi på playgroup, ungefär som öppna förskolan. Moa tyckte det var jätteskoj, och sprang runt bland alla leksaker. Man skulle kunna tro att hon inte hade tillräckligt många hemma, men det är ju allt som är nytt som är kul. Barnen var väl inte så där jätteintressanta. De lite äldre tyckte hon var det, men Moa brydde sig inte alls om dom. Så länge hon hade leksakerna. Det var ca 10 mammor med sina barn mellan 0 och 5 år. En svenska fanns med som bott där i elva år, en engelska, en sydafrikanska och så klart australienare. De flesta hade hängt ihop i den gruppen i ca ett och ett halvt år, men de var alla välkomnande och jättetrevliga. Så dit kommer vi fortsätta gå, främst för Moas skull så hon vet hur man leker med andra barn till när hon börjar på dagis.
Moa hade ju som sagt namnsdag häromdagen, och nu har vi laddat ner lite bilder på hur glad hon blev av paketet!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Kära lilla rara Moa, så fin bild, paket med hjärtan och klänning, gul som solen. Vilken lycka! Hjärtekram.

2010-11-25 @ 17:33:46
Postat av: Mormor

Lilla söta Moa med klänning gul som solen, paket med hjärtan och krullband. Vilken tur att det finns kameror som kan frysa ögonblick. En sådan fin bild. Mitt själ gör volter i kroppen av glädje.

KRAM av mormor

2010-11-30 @ 08:45:44
Postat av: Mormor

Jag stammar inte när jag skriver om ni tror det :-)). Men jag fick besked att kommentaren inte gick att sända, så då jag skrev en ny - men vad gör det - Moa kan få hur många kommentarer som helst. KRAM

2010-11-30 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0