Gratulerar

Idag har det varit varmt och skönt, ca 26 grader med lätta moln på himlen. Vi spenderade förmiddagen med att få en ny AC installerad. Jag passade då på att ta ner Moa till poolen så hon kunde sova sin förmiddagslur och jag sola och träna lite. När hon vaknade kom Mattias ner och vi hoppade ner i poolen och lekte lite. Det var första gången hon badade i poolen. Den har varit för kall tidigare. Hon tyckte det var kul men lite läskigt. Hon hade lite svårt med hundsimmet för hon simmade med öppen mun, så lite vatten i mun och näsa gjorde det lite jobbigt. Men det blir definitivt fler bad i poolen för henne.




Idag är annars en väldigt speciell dag. Idag fyller nämligen min lilla systerdotter Vendela år! Jag kommer ihåg när jag kom hem första gången från Australien och Vendela hade precis kommit till världen. Det var 2002, och det känns som tiden flugit iväg. Idag är hennes dag och det hurrar vi för!! Lilla 8 åringen, grattis!!




Vi måste ju ge en stor gratulation till Mattias som klarade sin första inlämningsuppgift. Grattis till dig älskling!!

Medan vi håller på så passar vi på att gratulera Anna och Jörgens och Pierre och Mias söner Theodor på namnsdagen!
Många grattis idag, och det är trevligt för då kan man med gott samvete ta ett glas vin och skåla för både Vendela och Mattias och Theo. Så, skål kära vänner.

Kram från oss till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0