Första advent

Idag är det första advent och här nere är det 27 grader varmt. Så ni kan tro att julkänslan är låååångt borta. Vi tar det lugnt idag, Moa har blivit förkyld, antagligen efter playgroup så det blev dagisträning på mer än ett sätt. Mattias ska till biblioteket och jag och Moa ska ner till poolen. Jag solar och tränar lite medan hon sover. Ska försöka komma över min sorg medan jag tränar, och hoppas på att hoppet finns i Singapore. Min hårddisk på MacBooken kraschade igår, och jag vet inte om den går att fixa. Tur att många bilder finns i mobilen, så lite minnen finns kvar... Snyft... Men vi önskar er en härlig första advent, och glöm inte blåsa ut ljusen! KRAM från oss till nästa gång

Kommentarer
Postat av: gunnar

Hej här är 10 grader kallt just nu den 29:e november.

Det var väl mjukvaran som kraschade? Jag har en back up disk det är värt pengarna. Ha det så bra down under. G

2010-11-29 @ 20:12:15
URL: http://ourtripdownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0