uppdateringar och film

Nu har vi uppdaterat "lek och skoj" med de bilder som skulle varit med från början, det var tänkt som en liten bildserie men nätverket kraschade. Känns som en gemensam nämnare när det kommer till min dator... eller ja, kom till min dator.

Moa går ju som sagt bättre och bättre för varje dag, och jag har äntligen lyckats spela in en liten film till med henne. Så här är en länk till promenadfilmen med Moa: http://www.youtube.com/watch?v=VQ36Slho1JM (om det inte funkar att klicka, kopiera texten på en ny websida)

Nu sitter vi på Fratellinis och tar oss en latte, och använder oss av deras nätverk. Eftersom vi inte har något hemma får vi då och då ta oss ner hit, men det blir lite för många latte om man ska använda det som primärt nätverk :).

Glömde ju berätta förresten, Mattias hade namnsdag förra veckan. Den firades med blommor och frukost på sängen. Sen tog vi oss till Hogs breath café på Hastings street och åt varsin oxfilé med sallad och pommes. Mattias tog en med cocos och chilisås och jag tog en med salt och pepparcalamari med sweet chilisås. Det var helt fantastiskt. Vi skulle tagit en glass efteråt på New Zeeland natural (min favoritglasstillverkare) men man var så mätt så vi promenade på stranden och tittade på alla turister som njöt av solen. Vissa märkte man rätt fort om de precis kommit eller varit här en stund, solbrännorna gick från lite lätt rosa till pepparkaka. En lätt bris från havet, och perfekt värme ca 27 grader. Vi avslutade hemma med en god middag och lite gott rött vin.

Så från oss i sommaren till er där hemma i vinterlandet,

KRAMAR till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0